Omfg



I fucking did it!

Tro mig när jag säger att det gjorde ont. Har ju redan piercing i ögonbrynet,tungan och underläppen och det kändes ingenting jämfört med överläppen. Precis när han piercat klart överläppen säger han " Överläppen är den piercingen som gör ondast på hela kroppen att pierca " Tro mig, HELVETE VAD ONT DET GJORDE! Men nu är det iallafall gjort och jag är happy. Mötte Emelie vid fem tiden i vh då vi käkade daisys sen tog vi tåget till jordbro och virra runt där ett jävla bra tag innan vi hitta vart han bodde. Emelie piercade bröstvårtan, assnyggt! Aja sen åkte vi till vh och väntade på att hennes killpolare skulle hämta henne sen drog jag hem och jennifer kom precis hit. Ska hoppa in och duscha sen ska vi lägga oss och kolla på Torkel i knipa, haha så jävla tung film. Men vi hörs imorgon, kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0