Efterlängtade fredag



Fredag, så jävla skönt!
Skolan idag rullade på, slutade vid ett då jag gick hem på dirren. Hoppade in och duscha och har snackat lite med emelie i telen ett tag, MISS YOU! Har iallafall precis fönat klart håret, väntar på att plattången ska bli varm. Ska sen börja fixa mig osv, sen åker vi in till stan på tessis studen skiva,  treeevligt. Så blir ingen mer uppdatering ikväll, och imorgon är det valborg då blir det heller ingen uppdatering. Så om vi inte hörs mera innan jag drar så hörs vi på söndag, hare bäst. Pussss


Never regret something that once made you smile



Sitter och käkar kakor, ville bara att ni skulle veta det liksooom!

Nejråå, tjenaare.. Imorse lyckades vi komma upp i tid och idag gick jag på exakt varenda lektion. Ovanligt för att vara mig, men jäääävligt duktig, hehe creed till mig. Men vi fick sluta en timma tidigare idag, asskönt. Drog hem på en gång för har så jävla ont i min mage så det är sjukt. Har precis tagit alvedon ihop om att det ska släppa så jag kan dra ut och träffa Julia. Nej, men ska sluta babbla på om ingenting. Ska röka nu, pusspussssss


Frääääschy


Nyduschad och ser förjävlig ut därav handen täcker halva ansiktet ;)

Var somsagt på sånt jävla piss humör förut eftersom det hänt lite skit saker, så la mig i soffan och kolla tv och somnade på dirren. Vaknade vid sju och käkade middag sen duschat osvosv. Väntar på Jennifer som är på väg hit, ska lägga oss och kolla på en film och försöka somna lite tidigt som vi alltid säger att vi ska men lyckas inte! Menmen, torsdag imorgon. Sug på det, ska iallafall umgås med Julia, puusss på de!


15:42



Okej, vettefan alltså! Har fuckat upp allt igen, jag vet inte vad jag håller på med. En sak vet jag, och det är att jag har fallit tillbaka till den "gamla" Felicia igen. Jag klarar inte det här

Mitt humör ligger verkligen inte på topp men kan försöka skriva ett inlägg utan att slå sönder allt i min närvaro.
Vi lyckades försova oss imorse, men gick till plugget iallafall. Skoldagen var ett rent jävla helvete och tror aldrig jag har kännt sån jävla ilska. Vid två drog jag hem då jag och mamma satt och snacka i en timma typ. Vad som kommer hända nu har jag ingen aning om, får vänta och se. Vet iallafall att jag ångrar mig och skulle göra vad som helst för en sista chans men vet att jag fått för många. aja, ska iallafall käka lite nu sen vettefan.. !?


Osminkad!



Den hemska sanningen bakom allt smink .. hehe

Precis fönat och plattat håret. Ska ladda ner lite muuusik till min tele sen dra och möta jennifer som sover här, onvaligt ? ha .. Kommer somna tidigt som fan ikväll, vi somnade halv tre natt och gick upp sju imorse så blir ingen mer uppdatering i think. Ska röka först och ringa my babe sebbe, puussss


"

Hur kan det kännas så rätt men ändå så fel ?


Please leave my body



Kallsvettas, ont i hela kroppen och mår illa och skakar som fan, vadfan är det med mig!? Jag vet inte om det är min panikångest som stökar med mig, eller om jag håller på att bli sjuk. Har iallafall precis tagit mina lugnande och ska alldeles strax hoppa in i en varm dusch sen krypa ner i sängen och glo på en film.


Favoriter just nu




Britney Spears - Big Fat Bass feat wil.I.Am



 Pitbull - Bon, Bon


Chris Willis - Louder (Put Your Hands Up)


Alexandra Stan - Saxo Beat


Dany Coast feat. Christina Skaar - Swede Harmony


Britney Spears -  Criminal


I can be your thumb baby you can be my base



Ska igentligen inte klaga nu när vi äntligen fått värme, men fyfaaaan vad äckel varmt det är ute.

ajaaa.. Jag och Jennifer gick upp vid sju imorse, ett mirakel att vi kom upp i tid. Fixade oss och drog till plugget, första lektionen var svenska men sen pallade vi inte så vi drog upp till handen och käkade tacobar sen drog vi hem till mig. Kom hem för ca tio min sen, jennifer ska snart till Kim då jag ska träffa Nathalie och Niclas, ingen aning om vad vi hittar på. Men inte fan vill jag sitta inne när det är sånt här väder, ajaaa tänkte bara uppdatera mig lite, vi hörs säker senare, peeeace!


The social network



Nu ska vi lägga oss och kolla på the social network, vissa säger att den är asbra och vissa säger att den suger. Lär i märka snart, puss och godnatt!


"



I'm here again
A thousand miles away from you
A broken mess, just scattered pieces of who I am
I tried so hard
Thought I could do this on my own
I've lost so much along the way


Någon jävel har hackat min förra blogg!



Nu äre så att min förra blogg http://ffnn.blogg.se kommer jag inte in på! För någon jävel har hackat den. Så kommer inte, har skickat nytt lösenord osv men kommer ändå inte in. Så var tvungen att göra ny, men om jag får tillbaka lösenordet på min andra blogg så börjar jag blogga där igen. Den här bloggen är bara tillfället tills min andra funkar igen.. Får damp om någon jävel har hackat mig. Aja, har slängt ihop en design, ful och slarvig. Men får funka helt änkelt.

Sitter just nu hemma och bara tar det lugnt med jennifer, dricker cola och käkar chips. Nyttiga brudar här. Plugg imorgon och det känns ju lagom segt ju. Fyfan, pallar verkligen inte. Men få tänka posetift, sommarlov snart och bara två månader kvar tills jag drar till kroatien i tre veckor! Men ska platta håret nu och måla naglarna, puss!


RSS 2.0