Min fredag består av, alvedon, te & hostmedicin ..



Det vart ett snabbt inlägg imorse men hade ganska brottom så hade skyndade mig bara. Men vaknade halv tio imorse av att min hals var ännu mer svullen och hade ingen röst. Så skolan var bara att utesluta. Somnade om och vaknade elva igen, då jag duschade osv. Fick sen feber också, så tryckte i mig alvedon och kände mig bättre för stunden. Åkte med mamma och handlade present till hennes pojkvän Jocke som fyller år idag, så vi handlade present till honom och massa annat skit. Åkte sen till tungelsta där vi hämtade tessi och sen hem. Sen runt sex tiden kom mormor och morfar hit då vi käkade middag och umgicks ett tag. Therese har precis dragit iväg på någon fest och sitter nu här och deppar, nejrå. Men har bara jävligt ont i halsen och just nu håller jag på att fryser ihjäl! Men ska få liv i mig att palla resa mig upp och gå och röka, sen umgås med alla vuxna i köket ..  Men vi hörs lite senare kanske, om inte så hörs vi imorgon. Hoppas ni får än roligare fredag än mig, pusspåmunnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0