Emelie <3


Bestiiis <3

Dagen hitills har varit asmysig och trevlig.
Vaknade elva imorse då jag gick ut på balkongen i solen, ringde Emelie ochr tog en cigg. Vi bestämde att ses, så runt halv ett var hon hära. Då vi gick hem till mig hämtade lite saker sen la vi oss på gräset och sola och låg och snacka en massa om allt. Så jävla kul att vi börjat snacka och umgåts ganska mycket på sistonde. Vi låg iallafall ute en timma tills det börja regna då vi gick in och duschade. Emelie drog precis ut och skulle möta upp en killkompis och säga hej, jag stannade hemma och passade på att städa rummet som såg förjävligt ut.. Har precis fönat klart håret och ska fixa mig sen möta upp Emelie igen, ingen aning om vad vi hittar på, får vi se. Hon sover iallafall över. Tänkte bara uppdatera mig lite, vi hörs ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0