Efterbliven



Nej, imorgon måste jag till plugget även om jag inte pallar för min gymnasiumvägledare kommer till skolan imorgon och jag ska prata med henne. Så jävla soft att jag kommer inte in på gymnasium via min betyg, utan dom släpper bara in mig i nacka gymnasium i en särklass, hahaha. Så jävla soft att jag slipper nationella, har aldrig läxor eller prov och får betyg på sexans årskurs. Hur soft ? jo såhääääääääääääääääääääääääääääääär soft. Men min framtid lär inte blir lika soft, hehe.. Men imorgon har jag lovat mig själv att stanna i plugget hela dagen och gå på lektionerna, wish me luck. Nej men nu ska jag plocka fram kläder tills imorgon för hatar att göra det på mornarna med mitt jävla morgonhumör och då blir allt bara fel osvosvosv. Sen ska jag ta mina sömntabletter och hoppas på att jag blir trött.. HEIIIIDOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0