12:10

 Första
Första bästa kompis: Malin Närlund
Första bil: -
Första kärlek: Philip
Första husdjur: Katt
Första semester: Kommer inte ihåg
Första jobb: -
Första riktiga kärlek: pass på de.

Första piercing: Läppen
Första konsert: -
Senaste alkoholdrycken: Vodka
Senaste bilfärd: Igår med mamma
Senaste filmen du såg: Tretton
Senaste ringda telefonsamtal: Therese
Senaste bubbelbadet: Shit, länge sen
Senaste spelade cd: Använder mig bara av Spotify.
Senaste inköp: Cigg
Senaste gången du grät: Igår
Senaste måltiden:

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän:Ja
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fastnat med blicken i någons urringning: Haha ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja..
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja
Busringt till någon: ja det har jag gjort.
Förlorat en vän: Ja

Sju saker du har på dig just nu
1. Bh
2. Trosor
3. Svart linne
4. Jeans Leggings
5. Strumpor
6. Kofta
7. -

Sex saker du gjort idag
1. Druckit te
2. Rökt
3. Städat
4. Duschat
5. Suttit vid datan
6. Ätit en bulle

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Mobil
2. Musik
3. Sängen
4. Vänner
5. Festa

Fem personer du kan berätta allt för
Storasyster, mamma, moa & jennifer

Tre val
Blått eller rött? Blå
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Kunna säga att jag mår bra och mena de
2. Få ordning på mitt liv och mig själv

En sak du ångrar
Att jag började med droger

Muhaha, tråkigt jag vet. Vaknade för en timma sen typ, ska snart åka med mamma och handla, vi hörs.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Moa Larsson

Jag. Älskar. Dig.

2011-05-06 @ 19:41:01
URL: http://baralarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0